hello sweden bye paris

shit vad glad jag är idag, haha. Det började med att jag vaknade tidigt och det var fint väder ute. Sen hade jag inte fått några jobb/castings för idag så jag gick till agenturen. På vägen dit hittade jag 5 euro alltså typ 50 kr, inte ofta det händer haha. Sen kom jag upp till agenturen och de var jätte glada och hade fått massa nya bilder på mej som de var nöjda med, så det kändes bra att säga hej då. De sa att jag är ledig idag så jag gick till lägenheten, ska packa ihop mina grejer och sen dra mej till flygplatsen halv 5.
kram

Kommentarer
Postat av: bella

vilken fin bild älskling! puss på dej

2010-05-28 @ 12:31:09
URL: http://tvillingflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0